Leje af kantinen i Vesterhavshallen

Vores kantine er ca. 130 m2 og lys og venlig. Kantinen er renoveret i 2024 og har nye lofter, belysning, gulve og gardiner. Der er plads til 50 spisende gæster. Fra lokalet er der åben forbindelse til hallen (Der kan hænges et gardin op for at lukke af). Der er adgang til toiletter i hallens omklædningsrum samt anrettekøkken. Lokalet er ikke handikapvenligt grundet mange trapper til både kantine og toiletter. Parkering er udenfor døren. 

- Bestik, service, glas, vandkander og termokander

- Kaffemaskine og filter

- Borde, stole, caféborde, klapbar (Aflange 6-personer 80x180 cm og 4-personer 80x120 cm) - (Caféborde: Ø80 cm)

- 3 stk. køleskabe og 1 stk. fryser

- Komfur med 4 kogeplader og varmluftsovn

- Blomstervaser, lysestager, indgangsflag (180 cm)

- Industriel opvaskemaskine

- Toiletpapir og papir til håndtørring på toiletterne

- Håndsæbe og opvaskemiddel (Både til håndopvask og opvaskemaskine)

- Slutrengøring

- Prisen er inkl. lokale, opstilling af borde og stole og slutrengøring

- Leje af lokalet er fra kl. 08.00 på lejedagen til efterfølgende dag kl. 06.00.

- Lokalet kan overtages dagen før, såfremt der ikke er andet booket. Vil du sikre dig, at lokalet er klart til dig dagen før, gælder følgende:

- Ønskes lokalet dagen før kl. 12.00, og dette er muligt, kan dette reserveres mod en merbetaling på kr. 1500,00.

- Ønskes lokalet til efterfølgende dag kl. 12.00, og dette er muligt, kan dette reserveres mod en merbetaling på kr. 1000,00.

- Lejer skal være over 18 år. Holdes festen for unge under 21 år, er det et krav, at der SKAL være voksne/forældre til stede (1 voksen pr. 15 gæster)

- Lejer hæfter altid for skader og hærværk, i og omkring hallen, i hele lejeperioden

- Ophold må kun finde sted i de lejede lokaler

- Der må ikke kastes med ris og lignende. Såfremt dette sker, vil der, om nødvendigt, blive krævet betaling for slibning og lakering af gulve

- Konfettikanoner og lignende må ikke affyres

- Brug af røgmaskiner ikke tilladt

- Søm, tegnestifter og lignende må ikke anbringes på borde, stole, vægge og loft

- Der må ikke bores, skrues eller sømmes i forbindelse med opsætning af æresport

- Overnatning er ikke tilladt iht. Brandmyndighederne

- Rygning indendørs er strengt forbudt

- Der må ikke spilles høj musik efter kl. 01.00

- Vinduer skal være lukket efter kl. 01.00

- Mad- og drikkevarer i kantinen og kantinens baglokale tilhører Vesterhavshallen og må ikke bruges

- Oprydning overalt

- Køleskabe og fryser tømmes

- Alt service og bestik stilles i de tilhørende kasser, rammer, skuffer eller skabe (25 ENS tallerkener i kasser – ENS glas i det antal, der er plads til i rammen – Blå ramme er til hvidvinsglas og vandglas (Må ikke blandes). Rød ramme er til rødvinsglas

- Alt vaskes op

- Alle stole stables med 10 stk. i hver stabel (Gælder i multisalen og hallen)

- Alle skraldespande tømmes (Inkl. Dem på toiletterne)

- Alt affald smides i udendørs affaldscontainere (Står på hallens østside)

- Lys slukkes

- Kaffemaskine tømmes og slukkes

- Opvaskemaskine tømmes (Følg vejledningen på maskinen), filter renses og maskinen slukkes

- Service, fade, kasser etc. fra kok eller cateringfirma tilbageleveres (Kan stilles i baglokale og afhentes mandag formiddag efter festen)

- Vi affaldssorterer i følgende kategorier: Glas og flasker – Pap og papir – Restaffald. Affaldscontainerne på hallens østside er tydeligt markeret.

- Drikkevarer og isterninger

- Kaffe, sukker, kaffefløde, the, salt & peber

- Mad

- Viskestykker (10-15 stk.), karklude (5 stk.) samt store håndklæder til gulvet ved opvaskemaskinen (2 stk.)

- Alt pynt til borddækning: Duge, servietter, lys, blomster, pynt og dekorationer

- Bagepapir, stanniol samt bøtter og fryseposer til madrester

- Affaldssække

- Køkkenrulle

- Tjek med cateringfirmaet/kokken om maden kommer i anretningsfade, eller I selv skal medbringe det 

- Vaser og lysestager

- Diverse dekoration til bordet

- Begrænset udvalg af serveringsfade- og skåle

- Begrænset udvalg af gryder og pander

Kontakt os gerne i dag eller hold øje med  vores Facebook

Hos Vesterhavshaller sker der altid en masse og du har måske selv forslag til et arrangement eller en tur i hallen.

Kontakt os derfor altid gerne med din ide eller hold dig opdateret på vores Facebook for senest nyt.